What’s up?

Aeg möödub üsna kiiresti. Ei jõuagi märgata ja juba ongi nädal möödas. Eks see on suve problem, et pidevalt on mingit tegevust.

Millega tegelen siis mina? Kuna temperatuurid on vähekene jahenenud (see tähendab, et nad on alla kolmekümne kraadi) siis võtsin end jälle kätte ja hakkasin sporti tegema. Eelmisel nädalal valutasid lihased ikka päris korralikult. Lisaks otsustasime Annuga, et esitame teineteisele väljakutse – kes kõige rohkem sporti jõuludeni jaksab teha. Vaatab, kes selle võidab. Salamisi loodan siin, et Annul saab olema teguderohke sügis ja tal ülemäära aega spordiks ei jää (mwhahahaha)…

Enamasti on meil olnud ilus ilm. Vahepeal on natuke ka vihma sadanud ja täna jääb päeva temperatuur kuskil 22C kanti. Kauaks seda külma aga ei kesta. Nädalavahetusel lubab juba jälle 35 kraadi kanti seda temperatuuri. Kuumalaine kestab hetke seisuga veidi vähem kui need viimased ehk siis neljapäevast teisipäevani.

Laupäevall õppisime me Michaeliga Pokkerit mängima. Esimese ja viimase partii võitsin mina. Mäng ei ole kuskilt otsast keeruline. Kuna reedel said kõik toimetused tehtud ja meil plaane ei olnud siis veetsimegi terve laupäeva kaarte mängides. Kella kümneks oli meil Johanni ja Fabianiga kokku lepitud Weis Wursti hommikusöök, kuhu kuulus ka Weiss Bier. Peale hommikusööki õpetati meile mäng selgeks ja nii me siis chillisime ja mängisime.

Pühapäeval võtsime rahulikult. Lõunaks grillisime ja kuna väljas oli väga mõnus, siis istusime väljas ja jutustasime kuni õhtuni välja.

Nädala sees on mul eesmärgiks igal võimalusel trenni ronida. Tööreis on ka fikseeritud, 7-10 september olen ma siis Inglismaal. Kõik kolm firmat kuhu ma Auditit tegema lähen on minu jaoks “uued”, ehk siis ma ei ole kohapeal käinud ja neid seest näinud. Firma oli nii tore ja lasi mul ise oma ööbimiskohad välja valida. Esimesed kaks ööd veedan Quornis Counry House hotellis. Seal olen ma iga kord kui ühel teisel tarnijal “külas” käin. Teine hotell on Birminghami lähedal Mercure Burton upon Trent Newton Park. Hetkel on mu teadmine selle hotelli kohta nii palju, et ta on pargis ja tundus üks normaalsemaid hotelle olevat seal kandis. Eks varsti näeb lähemalt. Viimane hotell on Birminghami lennujaama Ibis. Ma väga looda, et see on OK hotell. Hinnangud olid küll talutavad Trip Advisoris. Ma täitsa ootan juba seda tööreisi, sest see aasta ma pole väga firmast välja saanud. Minu tarnijad on lihtsalt nii tublid ja käkki ei keera, mis tõttu pole ka põhjust olnud kuhugi reisida.