Igav…

Kuna lennujaamades pole suurt midagi teha, siis tekkis idee, et paneks vahelduseks oma mõtted kirja.

Tulsa: No nii. Nüüd lennujaamas. Üritan esimest korda blogi postitust läbi tahvli teha. Vabandan juba vigade eest ette ära. Kuskil tund on jäänud väljalennuni. Lennukit veel kohal ei ole. Aga see on kohaliku lennu puhul normaalne, et ta 20 minutit enne väljalendu jõuab.

Äratus oli täna kell 5 hommikul. Ma magasin suhteliselt halvasti. Kuidagi ei suutnud endale mugavat magamisasendit leida. Oma asjad sain mega kiiresti kokku pakitud ja kokkuvõttes jäi pool tundi isegi üle.

Enesetunne on täitsa okei. Hingata saan, aga nüüd on mingi köha alge tekkinud. Mul saavad varsti nohu tabletid otsa. Ma loodan, et nende mõju veab Münchenini välja. Või parem variant oleks, et ma olengi oma nohust enam-vähem lahti saanud. Igal juhul olen kuskil 20 tunni pärast kodus ja siis saab end normaalselt ravima hakata.

Peale rahulikku toimetamist enne hommikusööki hakkas jauramine pihta. Reklaamide järgi pidi restoran uksed lahti tegema kell 6:30. Ma siis kobisin kell 6:35 alla ja restoran ei olnud veel lahti. Kuna ma ei olnud ainuke ootaja, siis ma eeldasin, et nad jäävad hiljaks. Nii oligi. Nagu ma juba mainisin oli hotellis mega aeglane teenindus. Kokku võttis mu hommikusöök tunni. Oleks veel kauemgi läinud kui ma ei oleks hakanud pinda käima, et millal ma oma arve tasuda saan. Lisaks ei jäänud ma oma hommikusöögiga rahule. Tellisin endale omleti ja see ujus rasvas. Mingi osa sellest suutsin ma endale sisse ajada aga tervet ära süüa ei suutnud. No hakkas vastu. Nende rasvainel on minu arvates liisunud või maitse. Väkk!

Kuni ma hakkasin autot tagastama läks kõik üsna sujuvalt. Peale rendi auto tagastus punkti jõudmist ootasin teenindust aga kedagi ei tulnud. Kannatus ei ole mu voorus ja nii ma siis sõitsin 2 meetrit eemal asuvasse Nationali (rendiauto firma) teenindusse. Tädike hakkas jaurama, et ma olen vales kohas. Siis ma ütlesin, et ma tean, aga õiges kohas mind keegi ei teeninda, et äkki saaks keegi mu auto siin vastu võtta. Ei, see ei sobinud. Eks ma siis sõitsin lollakalt jälle tagasi. Siis tuli see sama eit ja kontrollis auto ära ja esitas arve. No ma ei tea. Oleks tahtnud halvasti öelda. Aga mis sa ikka lolli sõimad…

Õnneks läks pagasi ära andmine ja turvakontroll juba normaalsel kiirusel ja ilma vahejuhtumiteta. See kord ei imestanud keegi isegi selle üle, et mis riik see Eesti on. Kolm aastat tagasi olin ma tunduvalt huvitavam.

Igal juhul on kell 10:02 ja ma olen juba lennukis. Kuidagi hea tunne on, et saab siit ära. Hea uudis on ka, et Atlantas on ilus selge ilm. Jääb nüüd loota, et see püsiks.

Atlantas: Maandusin täpselt kell 13:00. Lend oli ok. Deltaga on mõnus lennata, sest ma saan oma tahvliga nende süsteemi logida ja filme vaadata. Atlantas on üsna tugev tuul, mis tõttu maandumisel raputas päris korralikult ja mul läks süda päris pahaks. Kuid suht kohe kui ma lennukist välja sain hakkas parem. Rõhkude vahetusega hakkas jälle mul tatt lippama. Oli lausa tunda kuidas see tatt liikuma sai. See oli veidralt hea isegi. Hetkel on kõik stabiilne ja hea on olla.

Järgmise lennuni on pea viis tundi aega. Esimene probleem oli, et mis terminali ma minema pean. Kuna Atlanta lennujaam on nii suur, siis iga terminali näitab ainult enda lende. Õnneks on igas metroo peatuses ka interaktiivne kaart, mis näitab terve lennujaama lende. Ehk siis sain teada, et mu lend läheb E terminalist.

Lennujaam ise on super puhas ja hästi hooldatud. Ma siis haarasin ühe kiire Sushi lõunaks kui terminali jõudsin ja nüüd passin niisama. Pardale minekuni on nüüdseks kuskil kaks tundi ja ma olen terve terminali läbi marssinud. Ma arvasin alati, et reisi päevadel teen nii palju samme. Tutkit. Olen terminali kõik nurgad läbi kõndinud ja just ületasin 5000 sammu künnise. Eks ma lähen liigutan end natuke veel ja siis ongi aeg juba nii kaugel, et peab lennukisse ronima.