4 kuud hiljem, isa 60 ja Alicante

Hetkel istun ma lennukis. Kolmandat korda see aasta teel Seattle poole. Mul on äärmiselt igav, sest filmidest midagi põnevat ei ole hetkel Lufthansal pakkuda ja oma alla tõmmatud Grey Anatoomiat ka ei viitsi vaadata.

See kord on nett la üliaeglane Lufthansal. Tööd ei saa teha. Mu parim sõbranna on lennukis Hiina poole. Teistel on ka tegemist. Michi on ka väsinud, sest ega ta väga peale mu öiset lahkumist ju ei maga.

Nagu eelmises postitses neli kuud tagasi mainisin olin selleks ajaks läinud Alicantes, Vancouveris ja Seattles. Nüüdseks on lisandunud Pariis, Seattle ja Eesti.

Alicante meeldis mulle väga. Seal oli Veebruaris ikka normaalne temperatuur ja Hispaania toit on mega.

Alicantes tähistasime isa 60. sünnipäeva. Me saime vanematega kokku 14. veebruari hommikul Müncheni lennujaamas. Nemad tulid Eestist LOTiga ja ma Austriast autoga. Peale õllesid ja weißwurste läks siis Norvegianiga Hispaania poole.

Novegiani lend oli päris mugav. Jalaruumi neil oli. Natuke häiris, et esimesel lennul olime me viimaste seas ja me pagas visati üldpagasisse. See tähendab, et me pidime lennujaamas pagasit ootama. Samas sai see ka üle elatud.

Esmamulje sellest piirkonnast oli, et see sarnaneb San Diegole. Vähemasti õhust. Oli natuke eksootilisem ja samas ma tundsin ennast hästi.

Peale auto kätte saamist hakkasime liikuma öömaja poole. Vahepeale jäi poe peatus. Mulle väga meeldivad need Hispaania poed. Hinnad on ka mõistlikud. Ühe tuunikala steigi hind jäi 4€ kanti.

Õhtusöögi valik oligi sel päeval tuunikala ja ema oli peakokk. Ööbisime Pilar de la Horadadas. Isa oli mõnusa korteri broneerinud. Kaks vannituba ja neli magamistuba. Suur lahtine köök.

Järgmisel päeval viis meid isa väikesele ringsõidule. Ema jäi samal ajal korterisse õhtusööki ja muid asju korraldama.

Sõit viis mööda külavahe teid veehoidlatest mööda. Möödusime sidruni, apelsini, mandariinide ja mandli põldudest. Vaated olid ilusad.

Üks sihtkohtadest oli Santuario de Santa María Magdalena. See on Gaudi loodud kirik nõlva otsas. Vaated olid kaugusesse ilusad ja parajasti harjutati oreli mängu kirikus.

Peale seda tegime kiire lõuna ühes küla restoranis ja edasi läks Canelobre koobastesse. Need ei olnud väga suured koopad ja kuskil 40 minutiga olid läbi. Pileti hind oli vist 10€. Igal juhul ronimist jagus aga need olid väga ilusad.

Peale tuuritamist läksime tagasi koju, kus ema oli juba õhtusööki valmistamas. Sellel õhtul olid loomaliha steigid menüüs. Toit on Hispaanias ikka nii hea kvaliteediga.

Järgmisel päeval oli isa 60 pidu. Hommiku poole läksime ringi sõitma. Alustasime mere äärega, aga seal oli nii tugev tuul ja külm, et see ei olnud mingi nauding.

Peale jalutuskäiku sattusime kogemata turule. Isa sooviks olid värsked mandariinid. Jalutasime kogu turu läbi ja uudistasime tooteid ning saime ka mandariinid kätte ja oluline. Mega maitsvaid oliive.

Peale turgu läks La Manga poolsaarele ringi sõitma. Mulle meeldis see täiega. See on selline piklik poolsaar mille peal on linn. Need vaated merele olid ilusad ja mulle meeldis see koht väga. Kõrged hooned, hotellid, meri… tekkis täielik puhkuse tunne.

Enne koju jõudmist lippasime poest läbi ja ostsime järgmise lõuna ära. Ette rutates selle lõuna tegin ma üle järgmisel päeval õhtusöögiks Austrias. Praadisin kala ära. See oli nii hea ja sain veel tööle ka seda kaasa võtta. Igatahes näksisime natuke ja siis läksime kõik uinaku tegema. Kui ma ei oleks ärganud, oleksime tõenäoliselt peole hiljaks jäänud.

Pidu oli vägev. Sissejuhatuseks mängis meile mariachi bänd tunnikese muusikat. Alguses olime üksinda kogu restoranis, sest Hispaanlased söövad ju õhtusööki üsna hilja.

Tellitud road olid nii head ja kõrghetk olid loomaliha tükid mida saime ise kuumal soola plaadil praadida. Siin on mõned pildid õhtust.

Järgmisel päeval sai isa siis päriselt 60. Meil oli pikk brunch koos sinimerekarpidega. Kell 16 läks lend Münchenisse. Vahepeal jamasime võtme ära andmisega, aga õnneks võttis see ukrainlane kellele pidime ära maksma lõpuks telefoni vastu.

Münchenis tähistasime siis korraliku saksa šnitsliga sünnipäeva edasi.

Hispaaniast on mul vaid soojad mälestused ja nagu ma enne mainisin ma tunnen end seal üsna kodus.